Wednesday, July 14, 2010

pengantar penulisan

pertama kali saya ke kelas tetapi tersesat..sepatutnya saya turun di perhentian kedua tetapi memandangkan saya seorang diri, saya hanya mengikut jejak rakan-rakan yang turun di perhentian pertama walaupun kami tidak sama kelas.semakin jauh saya berjalan semakin saya keliru dengan jalan-jalan yang ada di sini.......beberapa kali saya tersesat.saya terpaksa ke kelas seorang diri disebabkan terbangun lewat.....tetapi saya bukanlah seorang yang mudah berputus asa.......saya amat bersyukur kerana dikurniakan anggota badan sempurna....saya ada mulut dan saya telah meringankan mulut untuk bertanya kepada orang-orang yang ada di sekitar kampus tersebut...rupa-rupanya baru saya sedar bahawa kelas tersebut ada di sekitar pusat konvensyen......kemudian saya bertemu dengan salah seorang senior yang mengambil jurusan yang sama denganku...dia telah menunjukkan arah yang ingin saya tujui......akhirnya saya tiba di kelas tepat pada masanya....saya amat bernasib baik kerana pada ketika itu pensyarah belum tiba lagi......
bagiku pengalaman tersebut merupakan satu kenangan yang terindah semenjak saya bergelar seorang mahasiswi di UUM....

No comments:

Post a Comment