Saturday, July 17, 2010

pengantar penulisan

hari rabu lepas merupakan kali kedua saya ke kelas pensyarah tersebut...kehadiran dua orang rakanku yang bernama Mas dan Jan telah memberikan saya ilham untuk bangun awal setiap hari...jadi saya tidak perlu tergesa-gesa untuk ke kelas tersebut.....namun pada pagi itu saya ke kelas berseorangan...tetapi saya tidak risau kerana saya sudah tahu di mana kelas tersebut berada......semasa di dalam kelas saya telah mendapat tugasan yang bertajuk dot dot dot.......bagi saya suasana di kelas tersebut agak tenang...memandangkan pelajar yang mengambil subjek tersebut tidak berapa ramai lebih memudahkan proses pembelajaran kami semua..........nampaknya makin bertambahlah tugasan yang perlu saya selesaikan...tetapi itu semua adalah cabaran yang harus saya tempuhi demi kejayaan yang akan saya kecapi suatu hari nanti.........

1 comment:

  1. bukan senang subjek pengantar penulisan...serabut dowh!! letih giler buat assignment dia.. klu dapat A kira terror la tu

    ReplyDelete